Facultad de Medicina y Ciencias de la Salud

Ir a la web Abre en ventana nueva

Dirección:

Casanova, 143. 08036 Barcelona / Feixa Llarga, s/n 08907 L’Hospitalet de Llobregat

Teléfono:

934 035 258 (Campus Clínic August Pi i Sunyer) / 934 034 752 (Campus de Bellvitge)

Otra información

La Facultat de Medicina disposa de tres campus (Clínic, Bellvitge i Sant Joan de Déu), tres Hospitals Universitaris de tercer nivell, vuit hospitals associats de gran qualitat assistencial, docent i investigadora i vint-i-dos centres d’atenció primària, amb les infraestructures necessàries per a la docència i la recerca (biblioteques, sales de dissecció, laboratoris de pràctiques i de recerca, sales d’informàtica, sales d’estudis, laboratoris d’habilitats en comunicació, laboratoris d'habilitats clíniques i espais per a la simulació del pacient en situació crítica). La situació actual permet, sense cap dubte, optimitzar la relació pacient/alumne i descongestionar els centres on s’imparteix l’ensenyament clínic. Així mateix, afavoreix la implicació d’un major nombre de capital humà en les tasques docent, investigadora i assistencial i, en conseqüència, garanteix el desenvolupament d’una docència de més bona qualitat.